Advies nodig? Bel 036 5472440
Inloggen
Winkelwagen
0 0.00
Winkelwagen
  •  

Over ons

     
              
 Gezond, vitaal en mét energie weer naar huis na een productieve (beeldscherm)werkdag, dat is waar ErgoDirect voor staat!
 

Hardware- en softwareoplossingen
Om dit te bewerkstelligen bieden we ergonomische hardware voor een optimale inrichting van de werkplek. Naast hardware ontwikkelen we tevens software om de beeldschermwerker te helpen met het gebruiken van sneltoetsen, herstelmomenten nemen en goed gebruik te maken van het zit-sta bureau. Onze hulpmiddelen zorgen voor een hogere productiviteit door tijdswinst en comfortabel werken.
 
Kennispartner en adviseur

Naast onze hardware en software zijn wij kennispartner en geven advies aan organisaties op het gebied van (ergonomische) werkplekinrichting. We publiceren regelmatig kennisartikelen omtrent ergonomie en ontwikkelingen op het gebied van Het Nieuwe Werken. Je kunt van nieuwe publicaties op de hoogte blijven door je aan te melden voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
 
Voor elke werkplek een oplossing
Bij het samenstellen van ons productenportfolio gaan we uit van vier werkplekconcepten: de vaste, mobiele, flexibele en thuiswerkplek. Voor elke situatie is een andere inrichting (incl. hardware en software) gewenst, ErgoDirect helpt bij het vinden en realiseren van de juiste oplossingen.
 
Waarom kiezen voor ErgoDirect?
De klant staat altijd voorop en dat ziet u terug in een algemene klanttevredenheid van 8,4!
U ontvangt altijd een persoonlijk advies op maat van één van onze specialisten
We gaan met ontwikkelingen in de markt mee en bouwen doorlopend aan nieuwe innovaties
We zetten ons in voor een langdurige en vruchtbare samenwerking
Met meer dan 15 jaar ervaring zijn we de ergonomische werkplekspecialist bij uitstek
We nemen kwaliteit, klanttevredenheid en milieu serieus! Dit blijkt uit het feit dat we het ISO 9001 en het ISO 14001 certificaat van kwaliteitsinstituut Lloyds Register hebben ontvangen
 
Vergaderen @ Zionsburg
Wij stellen onze inspirerende werkomgeving graag beschikbaar aan onze relaties. Zo is het mogelijk om kosteloos te vergaderen met uw afdeling, directie of branchevereniging. Wij combineren dit graag met een kort inhoudelijk intermezzo over de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van mens & werkplek. Indien gewenst verzorgen we tevens broodjes en/of een lunch. Daarnaast hebben we voldoende parkeerplaatsen, en is het kantoor goed bereikbaar met het OV (slechts 5 min. lopen vanaf treinstation Vught).

Vragen, opmerkingen of wil je weten wat wij voor je organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op! 
 
Kennisdeling

Kennisdeling

Wij vinden het belangrijk om onze kennis over ergonomie te delen. Zo zijn onze kennisartikelen online beschikbaar en kunt u diverse seminars bijwonen. 
Persoonlijk advies

Persoonlijk advies

Iedere computergebruiker is anders of heeft andere wensen. Daarom krijgt u van onze specialisten altijd een advies op maat. Gewoon omdat u dat verdient.  
15+ jaar ergonomisch specialist

15+ jaar ergonomisch specialist

Ervaring is niet te koop, dat groeit gestaag. ErgoDirect heeft inmiddels meer dan 15 jaar ervaring op het vlak van ergonomie, werkplekinrichting en HR-software.
Algemene klanttevredenheid van 8,4

Algemene klanttevredenheid van 8,4

Service, kwaliteit en kennisdeling staan hoog in het vaandel en dat ziet u terug in onze bewezen klanttevredenheid van maar liefst een 8,4! 
Organisatienaam *
Naam *
E-mail *
Telefoon *
Onderwerp *
Bericht *
Velden met een * zijn verplicht
De Orderreferentie is bedoeld voor organisaties welke een orderkenmerk of inkoopordernummer willen meegeven aan de bestelling. Indien dit voor u niet van toepassing is vul a.u.b. dan n.v.t. of een willekeurige andere tekst in. U moet ten alle tijden het Orderreferentie veld invullen.