Advies nodig? Bel 036 5472440
Inloggen
Winkelwagen
0 0.00
Winkelwagen
  •  
  • Altijd persoonlijk advies op maat
  • Meer dan 20 jaar ervaring
  • Award-winnende producten
  • 2 jaar garantie
  • Klanten geven ErgoDirect een 8,4/10

ErgoDirect Thuiswerkportaal

Veel werkgevers starten 2021 met het beschikbaar stellen van een thuiswerkbudget aan hun medewerkers of hebben dit reeds in 2020 gedaan. Ons nieuwe thuiswerkportaal biedt uitkomst als online advies- en bestelplatform voor uw medewerkers!
 
thuiswerkportaal


Waarom een thuiswerkportaal? 

 
Wij, en hopelijk u ook, vinden het enorm belangrijk dat werknemers ook thuis verantwoord en op een gezonde manier kunnen thuiswerken. Echter, de keuze voor ergonomische hulpmiddelen is niet altijd even gemakkelijk en daar willen wij verandering in brengen!

Het thuiswerkportaal geeft uw medewerkers de mogelijkheid om de juiste ergonomische middelen voor hun thuiswerkplek te bestellen. 

Daarnaast staan wij uw medewerkers ook graag bij met ergonomische adviezen en productkeuzes.

thuiswerkportaal eigen productselectie
 

Hoe werkt het thuiswerkportaal? 
 

U stelt zelf uw productselectie samen. Samen met de specialisten van ErgoDirect zal het aanbod voor uw medewerkers samengesteld worden. Hierdoor verlaagt u de keuzenstress bij uw medewerkers en bent u verzekerd dat zij hoogwaardige en wetenschappelijk onderbouwde oplossingen gebruiken voor een gezonde én comfortabele thuiswerkplek.
 
Uw organisatie krijgt tevens een afgeschermde omgeving. Nadat een medewerker is ingelogd, krijgt men een select assortiment te zien en kan men bestellen binnen het aangeboden thuiswerkbudget. 

Iedere medewerker een afgeschermde omgeving
 

De voordelen van het thuiswerkportaal:
 

  • Eigen thuiswerk assortiment
  • Uw logo in de thuiswerkwinkel
  • Persoonlijke login per medewerker
  • Individueel ergonomisch werkplekadvies
  • Ergonomisch gevalideerde producten
  • Scherpe condities
  • Levering aan huis
  • 2 jaar productgarantie
 

Het thuiswerkportaal samengevat:

 
  1. Iedere medewerker wordt geholpen om zijn/haar werkplek te verbeteren door middel van ergonomische accessoires.
  2. Keuzestress wordt tegengegaan doordat u (in overleg) het assortiment bepaald.
  3. Iedere medewerker heeft een persoonlijke login.
  4. U bepaalt het budget voor uw medewerkers.
  5. Uw medewerkers hebben een afgeschermde omgeving.
  6. Uw medewerkers profiteren van scherpe prijzen, ontvangen 2 jaar garantie en levering aan huis! 

Interesse in een thuiswerkportaal voor uw medewerkers? Neem contact met ons op door op onderstaande button te klikken, wij vertellen u alles over de mogelijkheden.


  Ik heb interesse in een thuiswerkportaal
ErgoDirect vraagt om uw toestemming om uw persoonsgegevens te gebruiken voor het volgende:

- Gepersonaliseerde advertenties en inhoud, advertentie- en inhoudsmeting, doelgroep inzichten en productontwikkeling.
- Informatie op een apparaat opslaan en/of openen.

ErgoDirect en derden gebruiken cookies en soortgelijke technologieŽn op deze website om gegevens over uw browseractiviteiten te verzamelen. Hiermee kunnen we je gebruik van de website, onze services personaliseren en onze webadvertenties aanpasssen. Uw persoonsgegevens worden verwerkt en informatie van uw apparaat (cookies, unieke ID's en andere apparaatgegevens) kan worden opgeslagen, geopend door en gedeeld met externe leveranciers of specifiek door deze site worden gebruikt. Bepaalde leveranciers kunnen uw persoonsgegevens verwerken op basis van legitiem belang. Bekijk privacyverklaring

Accepteren
Organisatienaam *
Naam *
E-mail *
Telefoon *
Onderwerp *
Bericht *
Velden met een * zijn verplicht
De Orderreferentie is bedoeld voor organisaties welke een orderkenmerk of inkoopordernummer willen meegeven aan de bestelling. Indien dit voor u niet van toepassing is vul a.u.b. dan n.v.t. of een willekeurige andere tekst in. U moet ten alle tijden het Orderreferentie veld invullen.