Advies nodig? Bel 036 5472440
Inloggen
Winkelwagen
0 0.00
Winkelwagen
  •  

Klantenservice


Klantenservice ErgoDirect International BV

ErgoDirect International hecht een grote waarde aan een goede service, een snelle levering en deugdzame producten. Bent u niet tevreden over onze producten en/of dienstverlening, neemt u dan contact met ons op via info@ergodirectinternational.nl zodat wij het probleem kunnen oplossen.

Overeenkomst
Een overeenkomst tussen ErgoDirect International en u komt tot stand op het moment dat u uw bestelling of order plaatst of inzendt via de telefoon, e-mail, fax of internet. Alle leveringen geschieden op basis van de Nederland ICT Voorwaarden.

Prijzen
De prijzen op onze website www.ergodirect.nl zijn vermeld in euro’s, exclusief BTW en exclusief order- en verzendkosten, tenzij expliciet anders vermeld. De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud, totdat u de factuur van uw bestelling heeft ontvangen. Indien een product niet meer leverbaar is, of overmacht in het spel is, is ErgoDirect International gerechtigd de bestelling ongedaan te maken. Eventuele betalingen zullen binnen 10 werkdagen worden teruggestort.

In overeenstemming met de E-commerce richtlijn inzake Belasting over de toegevoegde waarde (BTW) op ''online services'' (Richtlijn van de Raad 2002/38/EG) geldt het Nederlandse BTW-percentage van 21% voor alle landen behorende tot de Europese Unie (EU), aangezien ErgoDirect International in Nederland is gevestigd. EU-bedrijven zin vrijgesteld van BTW indien zij hun EU BTW-nummer verschaffen. Bedrijven en inwoners van niet EU-landen zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Er zijn diverse manieren om een bestelling bij ErgoDirect International te plaatsen. De eerste optie is telefonisch via 036 547 24 40. Andere optie is per email info@ergodirectinterntional.nl, echter de meeste gebruikte optie is via onze website/webshop. Wanneer u interesse heeft in een product, kunt u het item bestellen via onze webshop, door simpelweg te klikken op de button ''Bestel''. Vervolgens komt u in het online winkelwagen proces, en dient u een account aan te maken. Als consument kunt u op verschillende manieren een betaling verrichten (zie onderstaand). Bij eventuele vragen over het winkelwagen proces kunt u contact met ons opnemen via de live-chat.

Betalingswijzen
Indien u een bestelling plaatst via www.ergodirect.nl zijn er diverse mogelijkheden om te betalen: iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard, American Express), Paypal of ''per factuur''. 
Bij ''per factuur'' geldt dan een betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum.

Levertijd
ErgoDirect International heeft de meeste producten uit het assortiment op voorraad. Een levering geschiedt veelal binnen 1 tot 3 werkdagen. Binnen Nederland gebruiken we hiervoor de vervoerder DPD, mocht u de eerste keer niet thuis zijn, dan wordt de zending voor een tweede maal aangemeld en een dag later nogmaals aangeboden. Mocht u alsnog niet thuis zijn, gaat de zending retour naar ons logistiek centrum en maken we met u een afspraak voor een hernieuwde aflevering.

Indien het product niet op voorraad is geldt er een levertijd van 10 tot 20 werkdagen. Mocht de levering onverhoopt langer duren dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld. Indien de levertijd te lang duurt kunt u ten alle tijden uw bestelling annuleren, indien gewenst kijken we samen naar een alternatief product.

Verzendkosten
Bij bestellingen van €200,- excl. BTW of lager hanteert ErgoDirect International €10.- excl. BTW (€ 12,10 incl. BTW) order- en verzendkosten voor leveringen binnen Nederland.

Bij bestellingen van €201,- excl. BTW of hoger die in Nederland bezorgd worden, worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Indien de bestelling buiten Nederland bezorgd moet worden gelden andere tarieven. Neemt u voor de hoogte van deze tarieven contact met ErgoDirect International op voordat u uw bestelling plaatst.

Herroepingsrecht voor consumenten

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail info@ergodirectinternational.nl) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Word), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.  Gevolgen van de herroeping  Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.  U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.  De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.  U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Ons retouradres: Taalstraat 151 -  5261 BC  - Vught

Klachten
Bent u niet tevreden over een product of de dienstverlening van ErgoDirect International dan kunt u zich zowel telefonisch (036 547 24 40) als per email (info@ergodirectinternational.nl) aan ons wenden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen maximaal 10 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Tevens krijgt u per email een schriftelijke ontvangstbevesting van uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Geschillencommissie
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Defect bij ontvangst
ErgoDirect International is verantwoordelijk voor eventuele beschadiging van de producten tijdens het transport. Controleert u het pakket daarom direct bij ontvangst. Indien het artikel defect is stuurt u dan een e-mail naar info@ergodirectinternational.nl. Vermeld daarin uw relatiecode, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van het defect.

U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van ErgoDirect International. Indien ErgoDirect International bepaalt dat uw klacht terecht is ontvangt u binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar. Indien het product niet op voorraad is geldt er een levertijd van 10 tot 20 werkdagen. Indien het product inmiddels niet meer in ons assortiment gevoerd wordt dan zal ErgoDirect International na overleg met u een passend alternatief leveren.

Tevens ontvangt u per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee u het defecte artikel aan ons kunt retourneren. Het product dient in de originele staat te worden geretourneerd, indien mogelijk in de originele verpakking en inclusief alle toebehoren. Plakt u geen stickers e.d. op de verpakking maar retourneer deze in een omdoos.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvangt u een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer ErgoDirect International het defecte artikel retour heeft ontvangen en na inspectie heeft vastgesteld dat het artikel inderdaad defect is.

Garantie en garantietermijn
Voor alle producten die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast ontvangt u voor alle artikelen uit het ErgoDirect International assortiment na levering twee jaar volledige garantie. Voor muizen en toetsenborden geldt een garantietermijn van één jaar. Als het artikel binnen twee jaar (bij muizen en toetsenborden is dat één jaar) na levering defect raakt levert ErgoDirect International u een nieuw exemplaar. Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zal ErgoDirect International na overleg met u een passend alternatief leveren.

Uitsluiting
ErgoDirect International geeft geen garantie op artikelen welke defect zijn gegaan door het niet naleven van de gebruiksvoorschriften, verkeerd gebruik, abnormale omgevings- en/of gebruiksomstandigheden, overbelasting, gebrekkig onderhoud of onjuiste installatie. Ook de batterijen, verkleuring en vervuiling van het artikel vallen buiten de garantievoorwaarden.

Garantie- en klachtenprocedure
Indien u een defect artikel binnen de garantietermijn wenst te retourneren of u heeft een klacht over het product of onze service, stuurt u dan uw klacht naar info@ergodirectinternational.nl. Vermeld daarin uw relatiecode, het order- of factuurnummer waarop de levering heeft plaatsgevonden en de aard van uw klacht.

U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van ErgoDirect International. Indien ErgoDirect International bepaalt dat uw klacht terecht is ontvangt u binnen vijf werkdagen (mits op voorraad) een nieuw exemplaar.  Indien het product niet op voorraad is geldt er een levertijd van 10 tot 20 werkdagen.
Indien het product inmiddels niet meer in het assortiment gevoerd wordt dan zal ErgoDirect International na overleg met u een passend alternatief leveren. Tevens ontvangt u per e-mail binnen vijf werkdagen een retourformulier en RMA-nummer waarmee u het defecte artikel aan ErgoDirect International kunt retourneren.

Voor de levering van het vervangende artikel ontvangt u een factuur, deze wordt gecrediteerd wanneer ErgoDirect International het defecte artikel retour heeft ontvangen en er na inspectie is vastgesteld dat het beroep op garantie terecht is. Retourleveringen zonder retourformulier en/of RMA-nummer worden niet door ErgoDirect International in behandeling genomen.

 
Organisatienaam *
Naam *
E-mail *
Telefoon *
Onderwerp *
Bericht *
Velden met een * zijn verplicht
De Orderreferentie is bedoeld voor organisaties welke een orderkenmerk of inkoopordernummer willen meegeven aan de bestelling. Indien dit voor u niet van toepassing is vul a.u.b. dan n.v.t. of een willekeurige andere tekst in. U moet ten alle tijden het Orderreferentie veld invullen.